Sunday, December 5, 2010

20 perkara yang kamu perlu tahu tentang Fieydaa Afiey...

p/s >> ziyana zain, entry ni maybe ade sket2 cm entry ko yang 25 random segala bagai tulah. tapi Fieydaa Afiey wat 20 je. heheh... Sila terus ke bawah. Time kasih.



1) Saya seorang budak yang baik. Hik3... Perlu tahu kebenaran ini. Ini adalah perkara benar. Bukan main-main, oken?

2) Orang selalu ingat saya ade adik. Dop lah... Saya anak bongsu lorh... Bongsu yang baik. Heh...

3) Saya kidal. Ya. Kidal. Lefthanded. Aiceh! Lagenda punye band tu. Hohohoho...

4) Fida dan tido tak dapat dipisahkan....

5) Fida dan makan adalah seiring dan sejalan.

6) Sangat obses sama hitam dan hijau. Eh. Kuning pun suke gak. Pink?? Nop la....

7) Lebih suka motor dari kereta.

8) Pernah dianugerahkan 'minah rempit' oleh kakak dan cikgu sekolah gara-gara sangat gemor bawak motor laju-laju dan tak mau dok diam. Asik usung helmet je. Ish3...

9) Play wood, keping, kering, tiang letrik dan yang sama waktu dengannya adalah antara gelaran-gelaran yang diberi oleh kawan-kawan sekolah. Sungguh kureng la diorang nih...

10) Dulu, belajar aliran engineering, pastu ekonomi, la ni hospitaliti. Jauh sungguh terpesong...

11) Kalau orang lain sangat taksub sama barang berjenama, saya langsung tak heran. Heh...

12) Spongebob Squarepants. Ada macam-macam barang beliau like bear die, selipar, mug, baju, bantal dan lain-lain. Heee...

13) Kawan-kawan kata saya seorang yang kelakar... Err.... Entahla... No komen...

14) Lebih gemar bermain dengan nombor daripada perkataan. Saya suka Math sebenarnya...

15) Pernah buat satu cerpen nih tapi tak pernah siap. Tika malas menguasai diri...

16) Sangat gemar nasyid. Dari dulu lagi. Nampak je rock tapi berjiwa nasyid. Aiceh! Hik3...

17) Susu??? Weekkkkkkkkk!!! Bau pun nak muntah. Huh...

18) Saya sayang motor saya. Lagenda 110. AFD 6647. Tapi, dah xdok.... Sob3....~~

19) Saya taklah minat Shahir sangat sebenarnya... Betol... Percayelah...

20) Setakat ni, ada 20 orang anak sedara a.k.a. anak menakan. Pasni, tak tau la ada bape lak. Heh...

No comments: