Thursday, May 14, 2009

Permulaan...

Hahaha...

X sangka... Aku bleh wat blog. Padahal, aku bkn mnt sgt wat bnde2 ni...
Wpun aku ske menulis, tp bab2 blog ni, kureng skit.
Ape yg wat aku tertarik nak wat bnde ni sbb...

Blog pertama yg aku bkk wat aku berminat nak wat blog jgk. Blog za...
Bg aku, aku ske dgn cara die smpaikan msg dlm stiap kata2 die...
Neutral... Semula jadi... 2 yg aku blh ungkapkan... Eh! Same jela mksud 2. Ish3...

Dari cara die menulis, aku dpt rase bagaimana die berfikir...
Tp mgkin teori aku ni slh...
Bg aku la... Die ni jns org yg ske memerhati keadaan sekeliling...
Memerhati dan mentafsir mengikut cara die sndiri...
Lahir dri pndangan mata dn hati...
Dan mgkn jgk sbb 2lah aku bleh rase ke 'semula jadi' an 2. Hee... Pelik je ayat 2..

Tp yg penting, die akan sampaikan ape yg die nak.
2 yg aku ske.
Berani kerana benar!

Hahaha...

Ape pun, ni first time aku wat bnde ni.
Kalu de salah2 2, wat2 x nmpak ye?
Hee...

Maklumlah...

Sayer budak bru blajar...
Ngee...

Papai....

No comments: